Firma Grundfos udziela 24 miesiące gwarancji na zakupiony sprzęt. W przypadku naprawy sprzętu, gwarancja ulega wydłużeniu o okres w jakim była dokonana naprawa. W celu złożenia reklamacji sprzętu Grundfos, należy je dostarczyć do serwisu producenta.
Aby odszukać najbliższy serwis, pomocny będzie link (wyszukaj serwisu w swojej okolicy) Należy wpisać kod pocztowy miejsca zamieszkania i strona wyszuka najbliższe adresy serwisowe.
Do złożenia reklamacji niezbędna jest karta gwarancyjna (wypełniona przez sprzedawcę) oraz dowód zakupu towaru.
W przypadku zasadnej reklamacji serwis Grudnfos bezpłatnie usunie usterkę wynikającą z wad materiałowych lub produkcyjnych, poprzez wymianę uszkodzonych części, lub wymieni urządzenie na nowe.
Firma gwarantuje,że wszystkie części zamienne będą wymienione na oryginalne i zgodne ze wzorcem. Dzięki czemu po naprawie pompa zachowuje swoje parametry.
Serwis firmy Grundfos oferuje szybkie naprawy, po których gwarancja zachowuje swoją ważność.
Firma Grundfos zapewnia naprawę, konserwację ,przegląd urządzenia, a także kalibrację pompy.Oferuje także przyjazd serwisanta na miejsce, dzięki czemu nie traci się czasu na demontaż urządzenia. Grundfos posiada bardzo dobrze rozwiniętą procedurę serwisową ,dzięki czemu serwisowanie urządzenia przebiega szybko i sprawnie. Więcej informacji mogą Państwo uzyskać na oficjalnej stronie internetowej firmy Grundfos.
Zestaw pompa SM3,02 230V HYDRO-VACUUM zbiornik 150l ocynkowany + osprzęt SM3.02